Tomori Pál Főiskola

 

 

 

Szobák ZOOM linkjei

  1. szoba – Képzések – Gazdaságtudományi területe

https://zoom.us/j/92304186900

 

  1. szoba – Képzések – Bölcsészet- és Társadalomtudomány területe illetve az intézmény hallgatói minden tudományterületről

https://zoom.us/j/98426965680

 

  1. Hallgatói szoba

 Kiállító szervezői megoldásra vár

 

 

Technikai Információk

 

Branner:

Tpf_branner_ecucatio_2021

 

Brossúrák:

1. Tomori Pál Főiskola - Felvételi tájékoztató 2021

2. Tomori Pál College - Research Center

3. Tomori Világ - 15 éves Tomori Pál Főiskola Jubileumi Kiadványa

 

Videók:

1.  Welcome to Tomori Pál Főiskola (Educatio Kiállítás 2021)

2. Tomori Pál Főiskola - Felsőoktatási szakképzések és alapképzések szakajánlói (Educatio 2021)

3. 15 éves a Tomori Pál Főiskola

 

 

 

  • 1. LÉPÉS: KIÁLLÍTÓI REGISZTRÁCIÓ

 

  • A kiállítás mindenki számára regisztrációhoz kötött. Kiállítóként a https://online.educatioexpo.hu/kiallitoi-regisztracio/ oldalon keresztül tud regisztrálni.
  • Egy standhoz bármennyien regisztrálhatnak. Azonban csak a kiállítóként regisztráltak között tudnak majd admin jogosultságot kiosztani, így a standon dolgozók számára semmiképpen sem megfelelő a látogatói regisztráció!
  • A további lépésekben részletezett okok miatt kérjük, hogy 2021.01.18. (hétfő) 12:00 óráig legyenek szívesek regisztrálni.

 

  • 2. LÉPÉS: BELÉPÉSI JOGOSULTSÁGOK
    • Amennyiben az Önök intézménye / cége alstandokra tagolva jelenik meg a rendezvényen, kérjük alstandonként jelöljenek meg 1 db ZOOM host-ot és minimum 1, maximum 3 LIVE CHAT adminisztrátort. Q&A adminisztrátorból pedig összesen 3-at jelölhetnek meg Önök is.

 

  • Kérjük, jelöljenek meg egy ZOOM hostot:
    • A regisztrációs formon keresztül megadott e-mail címre kerül kiosztásra a ZOOM fiók admin jogosultsága. 
    • Ez a ZOOM host fogja tudni meghívni a kollégáit a különböző meeting roomok vezetésére.
    • A meeting roomok vezetési jogosultsága továbbosztható a már kiállítóként regisztráltak között.
    • Ahhoz, hogy a megadott e-mail címhez host jogosultságot tudjunk rendelni, elengedhetetlen a korábban elvégzett, sikeres kiállítói regisztráció.

 

  • Kérjük, jelöljenek meg LIVE CHAT adminisztrátort.
    • LIVE CHAT adminisztrátornak minimum 1, maximum 3 személy e-mail címét szükséges leadni.
    • Ahhoz, hogy a megadott e-mail címhez LIVE CHAT adminisztrátori jogosultságot tudjunk rendelni, elengedhetetlen a korábban elvégzett, sikeres kiállítói regisztráció.
    • Kérjük, a lentebb található  regisztrációs formon keresztül adják le a LIVE CHAT adminisztrátor e-mail címét.
    • Ez az adminisztrátori jogosultság nem osztható tovább, így kérjük minden esetben a végleges e-mail címek kerüljenek leadásra.

 

  • Kérjük, jelöljenek meg Q&A adminisztrátort:
    • Q&A adminisztrátornak minimum 1, maximum 3 személy e-mail címét szükséges leadni.
    • Ahhoz, hogy a megadott e-mail címhez Q&A adminisztrátor jogosultságot tudjunk rendelni, elengedhetetlen a korábban elvégzett, sikeres kiállítói regisztráció.
    • Kérjük, a lentebb található  regisztrációs formon keresztül adják le a Q&A adminisztrátor(ok) e-mail címét is.
    • Ez a Q&A adminisztrátori jogosultság nem osztható tovább, így kérjük, minden esetben a végleges e-mail címek kerüljenek leadásra.

 

 

  • 3. LÉPÉS: TESZTNAP

 

Sajnos sok kiállító késett a kreatív anyagok leadásával, emiatt a tesztelés napját egy nappal módosítani kellett. A tesztnap új dátuma: 2021. január 19. (kedd).

 

A tesztnap két részre lesz osztva:

  1. rész: Egyéni, kötöttségektől mentes tesztelési lehetőség:
    - A kiállítás felületére (https://online.educatioexpo.hu/) délelőtt 10:00-tól tudnak belépni.
    - Ezen a napon lehetőségük lesz megtekinteni az egyedi standjukat és kipróbálni a program összes funkcióját, ezzel biztosítva, hogy a rendezvényen már gördülékenyen tudják használni.
    - Csoportos tesztelésre ez az opció ad lehetőséget! Itt minden regisztrált kiállító be tud lépni.

 

  1. rész: IT supporttal közös tesztelési lehetőség:
    - 14:00 és 16:00 között az IT support is jelen lesz, ezért technikai jellegű kérdéseiket, problémáikat nekik tehetik majd fel ebben az idősávban.
    - Az IT Support a kiállítói térképen lévő Információs standon keresztül lesz elérhető.
    - A gördülékenyebb kommunikáció érdekében az IT supporttal a szervezés során is kijelölt kapcsolattartó egyeztessen.

 

  • STANDHOZ RENDELT NAPTÁR

 

  • Ez a funkció opcionálisan választható!
  • Mint már korábban említettük, lehetőség van a standokhoz 1db naptárt rendelni, amelynek segítségével a látogatók láthatják az adott stand programtervét.
  • A több alstandra tagolt megjelenések esetében, alstandonként 1 db naptár adható meg.
  • Amennyiben igényt tart erre, kérjük a csatolmányban szereplő sablon táblázatot kitöltve illessze be a fentebb megnevezett űrlap “STANDHOZ RENDELT NAPTÁR” nevű szakaszában található fájl feltöltése modulon keresztül legkésőbb 2021. január 18. (hétfő) 12:00-ig.