Tomori Pál Főiskola

 

Dr. Kővágó Györgyi PhD
főiskolai docens
Marketing és Vezetéstudományi Tanszék
Iroda: Budapest
Telefon: +361/362-1551
e-mail: kovago.gyorgyi@tpfk.hu

 

 

Név: Dr. Kővágó Györgyi

Születési év: 1969

Végzettség és szakképzettség:

  • Okl. közgazdász, JPTE Pécs, 1995

 

Munkahely(ek), munkakör(ök):

  • Tomori Pál Főiskola Marketing és Vezetéstudományi Tanszék 2014 - főiskolai adjunktus
  • Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet Vállalatgazdaságtan Tanszék 1995-1998- főiskolai tanársegéd
  • Dunaújvárosi Főiskola Vezetés- és Vállalkozástudományi Tanszék 1998-2014 -főiskolai adjunktus

 

Tudományos fokozat: PhD (gazdálkodás és szervezéstudományok) Nyugat-magyarországi Egyetem, sikeres szigorlat. Műhelyvita 2015. március Kutatási téma: Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs tevékenysége a mikro- és kisvállalkozások működésében.

Tudományos/művészeti akadémia cím/tagság: -

Ösztöndíjak: -

  • 2012. ERASMUS oktatói mobilitás
  • 1997. Minőségügyi rendszerek tervezése és bevezetése a dunaújvárosi főiskolán, program keretén belül 1 hónapos oktatási programban való részvétel. Anglia – Darlington 1997. július

 

Az eddigi oktatói tevékenység

  • Oktatott tárgyak: vállalatgazdaságtan, vállalkozástan, marketing alapjai, piackutatás, szolgáltatás marketing, fogyasztói magatartás vizsgálata, idegenforgalmi marketing, regionális marketing, menedzsment, üzleti tervezés
  • Oktatásban eltöltött idő: 20 év
  • Oktatás idegen nyelven, külföldi intézményben: Instituto Politécnico de Bragança – IPB, Portugália 2012. angol nyelven

 

Az eddigi szakmai gyakorlat és eredményei:

  • Kutatási projektekben való részvétel:
    • Női vállalkozók magyarországi hálózata NANNY projekt szakmai felelőse Kutatóhely: Dunaújváros 2010-2012
    • „Bizalom az ellátási láncban” intézeti kutatói projekt, kutató. Kutatóhely: Dunaújváros 2008-2010

 

Az oktatott tárgy/tárgyak és az oktató szakmai/kutatási tevékenységének kapcsolata

  • az elmúlt 5 év szakmai, tudományos munkássága a szakterületen: -
    • Kvalitatív és kvantitatív kutatás a tudásintenzív üzleti szolgáltatók marketinginnovációs tevékenységéről, mely a PhD kutatás szerves része.
    • Projektfelelőse a NANNY programnak – Női vállalkozók magyarországi Hálózata 2010-2012. Projekt célja: A projekt fő célja, egy olyan hálózat létrehozása, amely arra inspirálja a nőket (minden korosztályból), hogy vállalkozókká váljanak és elindítsák saját üzletüket.
    • Női vállalkozói klub létrehozásának koordinátora 2011
    • Diákmenedzsment bajnokságon eredményes részvétel – részvétel: felkészítő oktatóként
    • Szakmai konferenciákon folyamatos részvétel előadással is
  • az eddigi tudományos-szakmai életmű szempontjából legfontosabb 5 publikáció:
  • Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs tevékenysége egy felmérés tükrében (Marketing&Menedzsment XLVIII. évf. 3.szám/2014. 71-84 ISSN: 1219-03-49)
  • The role of consultation int he operation system of micro and small enterprises in: The 5th International Scientific Conference: Business, management and social research (Konferencia helye és ideje: Novy Smokovec, Szlovákia, 2014.09.25-2014.09.26.)
  • Mandják Tibor, Kővágó Györgyi, Piricz Noémi: Kiegészítő fejezetek a marketing tantárgy elsajátításához (Dunaújváros: Dunaújvárosi Főiskola Kiadói Hivatala, 2013. 136 p. (ISBN:978-963-9915-31-2))
  • Mandják Tibor, Piricz Noémi, Kővágó Györgyi: Do Hungarian supply chain members trust in each other?
    In: The 26th IMP Conference: Business networks Globality, Regionality, Localety. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2010.09.02-2010.09.04. Budapest: Budapesti Corvinus Egyetem, pp. 1-11.
  • Kővágó Györgyi, Piricz Noémi: Női vállalkozók - vállalkozó nők
    In: Fojtik János (szerk.) Felelős marketing: MOK 2011: a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29 -30. : absztraktok. 146 p. Konferencia helye, ideje: Pécs, Magyarország, 2011.08.29-2011.08.30. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. pp. 657-663. (ISBN:978-963-642-392-6> 978 963 642 391 9)

 

Tudományos/szakmai közéleti tevékenység, nemzetközi szakmai kapcsolatok, elismerések: Dunaújvárosi Marketing Klub tagja

Publikációs jegyzék:

  • 2014
    • Kővágó Györgyi: Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs tevékenysége egy felmérés tükrében (Marketing&Menedzsment XLVIII. évf. 3.szám/2014. 71-84. ISSN: 1219-03-49)
    • Kővágó Györgyi: The role of consultation int he operation system of micro and small enterprises
      in: The 5th International Scientific Conference: Business, management and social research
      Konferencia helye és ideje: Novy Smokovec, Szlovákia, 2014.09.25-2014.09.26.
  • 2013
    • Kővágó Györgyi: Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs tevékenységének mérési nehézségei
      In: Tompa Jánosné, Balázs Judit
      Tompa Jánosné, Balázs Judit (szerk.)
      Tudományos Mozaik 10. kötet. Konferencia helye, ideje: Kalocsa, Magyarország Kalocsa: Tomori Pál Főiskola, 2013. pp. 93-106. (ISBN:978-963-89679-2-3)
      Link(ek): Egyéb URL
      Könyvrészlet/Konferenciaközlemény/Tudományos
    • Mandják Tibor, Kővágó Györgyi, Piricz Noémi: Kiegészítő fejezetek a marketing tantárgy elsajátításához
      Dunaújváros: Dunaújvárosi Főiskola Kiadói Hivatala, 2013. 136 p. (ISBN:978-963-9915-31-2)
      Könyv/Felsőoktatási tankönyv/Oktatási
  • 2012
    • Kővágó Györgyi Dr Daubner Katalin, Miklósné Dr Z Andrea (szerk.): Innováció, marketinginnováció a kisvállalkozások működésében
      In: Daubner Katalin, Miklósné Zakar Andrea, Balázs Judit (szerk.)
      Régi dilemmák - új megoldások. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2012.11.26 Kalocsa: Tomori Pál Főiskola, 2012. pp. 145-155.
      (Tudományos Mozaik; 9.) (ISBN:978-963-88162-9-0)
      Befoglaló mű link(ek): OSZK
      Könyvrészlet/Konferenciaközlemény/Tudományos
      2. köt. ISBN: 978-963-89679-1-6 *
  • 2011
    • Kővágó Györgyi, Piricz Noémi: Női vállalkozók - vállalkozó nők
      In: Fojtik János (szerk.)
      Felelős marketing: MOK 2011: a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. 146 p.
      Konferencia helye, ideje: Pécs, Magyarország, 2011.08.29-2011.08.30. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. pp. 657-663.
      (ISBN:978-963-642-392-6> 978 963 642 391 9)
      Befoglaló mű link(ek): OSZK, BME PA közlemény
      Könyvrészlet/Konferenciaközlemény/Tudományos
  • 2010
    • Kővágó Györgyi, Piricz Noémi, Mandják Tibor: Üzleti kapcsolatok a magyarországi ellátási láncokban
      In: Papp-Váry Árpád (szerk.)
      MOK 2010 : "Új marketing világrend": Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 16. országos konferenciája. 152 p.
      Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2010.08.26-2010.08.27. Budapest: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, 2010. Paper 2.
      (ISBN:978-963-88943-0-4)
      Befoglaló mű link(ek): OSZK, Teljes dokumentum, BME PA közlemény
      Könyvrészlet/Konferenciaközlemény/Tudományos
    • Kővágó Györgyi: Minőség - marketing - etika a tanácsadásban
      In: Tompáné Daubner Katalin, Miklósné Zakar Andrea, Balázs Judit (szerk.)
      Interdiszciplináris kihívások a tudományban. Konferencia helye, ideje: Kalocsa, Magyarország, 2010.11.07 Kalocsa: Tomori Pál Főiskola, 2010. pp. 153-163.
      (Tudományos Mozaik; 7.) 1-2. (ISBN:978-963-88162-5-2)
      Befoglaló mű link(ek): OSZK
      Könyvrészlet/Konferenciaközlemény/Tudományos
      1. köt. ISBN: 978-963-88162-6-9
      2. köt. ISBN: 978-963-88162-7-6
    • Mandják Tibor, Piricz Noémi, Kővágó Györgyi: Do Hungarian supply chain members trust in each other?
      In: The 26th IMP Conference: Business networks Globality, Regionality, Localety. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2010.09.02-2010.09.04. Budapest: Budapesti Corvinus Egyetem, pp. 1-11.
      Link(ek): Teljes dokumentum
      Egyéb: konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény/Tudományos
  • 2009
    • Kővágó Györgyi: A tanácsadás szerepe a mikro- és kisvállalkozások működésében
      In: Svéhlik Csaba (szerk.)
      A tudomány felelőssége a gazdasági válságban: IV. Kheops Tudományos Konferencia. Konferencia helye, ideje: Mór, Magyarország, 2009.05.20 Mór: KHEOPS Automobil-Kutató Intézet, 2009. pp. 219-229. (ISBN:978-963-87553-5-3)
      Könyvrészlet/Konferenciaközlemény/Tudományos
  • 2008
    • Kővágó Györgyi: Az alkalmazott tudomány oktatásának módszertani kihívásai a Dunaújvárosi Főiskolán
      In: Simon Judit, Neulinger Ágnes (szerk.)
      Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája, Budapest- BCE. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2008.08.28-2008.08.29. Budapest: Budapesti Corvinus Egyetem, Paper IV/4.
      Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt/Tudományos
      Besorolás: Konferenciaközlemény
  • 2007
    • Bakos Ottília, Gajzágó Éva, Kővágó Györgyi: Civil szervezetek a dunaújvárosi kistérségben CIVIL SZEMLE 4:(2) pp. 107-122. (2007)
      Link(ek): Teljes dokumentum
      Folyóiratcikk/Szakcikk/Tudományos
      MatarkaID=623055
    • Kovács Tamás, Kővágó, Piricz: A Vállalkozás
      In: Mandják Tibor (szerk.)
      Vállalkozástan: a sikeres üzleti vállalkozói szemlélet. 147 p. Dunaújváros: Dunaújvárosi Főiskola Kiadói Hivatala, 2007. pp. 29-104.
      Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része/Oktatási
  • 2002
    • Kővágó Györgyi: Vállalkozástan: Oktatási segédlet a távoktatásban résztvevők számára (2002)
      Egyéb/Segédlet/Oktatási
    • Kővágó Györgyi: Viselkedés – kultúra: oktatási segédlet a távoktatásban résztvevők számára Dunaújvárosi Főiskola (2002)
      Egyéb/Segédlet/Oktatási