Tomori Pál Főiskola

 

Domboróczky Zoltán PhD
tanszékvezető, főiskolai docens
Marketing és Vezetéstudományi Tanszék
Iroda: Budapest
Telefon: +361/362-1551
e-mail: domboroczky.zoltan@tpfk.hu

 

 

Név: Dr. Domboróczky Zoltán

Születési év: 1972

Végzettség és szakképzettség:

  • 2008-2013 Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Hadtudományok doktora (PhD.)
  • 1999-2000 Pécsi Tudományegyetem - Middlesex University, Master of Business Administration (MBA)
  • 1997-1999 Janus Pannonius Tudományegyetem, Közgazdasági szakokleveles marketing menedzser
  • 1995-1996 Pénzügyi és Számviteli Fősikola, Közgazdász
  • 1990-1993 Bolyai János Katonai Műszaki Fősikola, Katonai közgazdász

 

Munkahely(ek), munkakör(ök):

  • 2013- Tomori Pál Főiskola, Oktatási rektor-helyettes
  • 2004-2013 Tomori Pál Főiskola, Tanszékvezető főiskola docens
  • 2003-2004 Dunaújvárosi Főiskola, Főiskolai docens
  • 2002-2003 Dunaújvárosi Főiskola, Főiskolai adjunktus
  • 2000-2002 Dunaújvárosi Főiskola, Főiskolai tanársegéd
  • 1996-2000 Öregdiófa Kft., Ügyvezető
  • 1993-1996 Magyar Honvédség 45. Noszlopy Gáspár Vezetésbiztosító Zászlóalj és 64. Boconádi Szabó József Logisztikai Ezred, Élelmezési szolgálatfőnök

 

Tudományos fokozat: PhD

Tudományos/művészeti akadémia cím/tagság: -

Ösztöndíjak: -

Az eddigi oktatói tevékenység

  • Oktatott tárgyak: Marketing, Marketing menedzsment, Szolgáltatásmarketing, Nemzetközi marketing, Piacelemzés és fejlesztés, Bevezetés a logisztikába, Emberi erőforrás menedzsment, Vezetés és szervezés, Menedzsment, Termelésmenedzsment, Kis- és középvállalkozások a gazdaságban, Kis- és középvállalkozások menedzsmentje, Nemzetközi tranzakciók és stratégiák, Nemzetközi tárgyalási stratégiák és taktikák, Interkulturális menedzsment, Üzleti kommunikáció-vállalati kultúra, Kommunikációs gyakorlatok
  • OOktatásban eltöltött idő: 15 év
  • Oktatás idegen nyelven, külföldi intézményben: -

 

Az eddigi szakmai gyakorlat és eredményei:

  • 1993-1996 Költségvetési tervezés és gazdálkodás
  • 1996-2000 Vállalkozás vezetése, termeléstervezés és menedzsment, szolgáltatás menedzsment, kereskedelem, értékesítés, marketing menedzsment
  • 2000-2015 Oktatói tevékenység a felsőoktatásban, felnőttképzés, tanácsadás, tréningek vezetése

 

Az oktatott tárgy/tárgyak és az oktató szakmai/kutatási tevékenységének kapcsolata

  • az elmúlt 5 év szakmai, tudományos munkássága a szakterületen: -
    • Dr. Béla Jászay, PhD. – Zoltán Domboróczky: Water as a strategic resource and some of its defence economic aspects, Hadtudományi szemle, 2013/1. 115-126 pp. ISSN 2060-0437
    • Domboróczky Zoltán: Ellátási láncok és logisztikai szolgáltatások biztonsági aspektusai, Hadtudomány - Tanulmánykötet 2013.: Fejezetek a kritikus infrastruktúra védelemből, 226-238 pp. ISBN 978-963-08-6926-3
    • Domboróczky Zoltán – Szabó Matild: A marketing, mint a stratégiai háló eleme a Tomori Pál Főiskola életében, In: Törőcsik Mária – Kuráth Gabriella (Szerk.): Egyetemi marketing, marketing a felsőoktatásban, PTE, Pécs, 2010., ISBN 978-963-642-352-0, 283-289. pp.
    • Domboróczky Zoltán: A tudástranszfert gátló kultúra modellek és szervezeti típusok összevetése, Szellemi tőke, mint versenyelőny – Intelektuálny kapital ako konkurencná vyhoda Tudományos Konferencia kiadvány (elektronikus), 2010. június 19. Komarno, ISBN 978-963-216-270-6
    • Domboróczky Zoltán: Üzleti hírszerzés a felsőoktatásban, avagy hogyan alapozzuk meg másként a marketinget, III. Felsőoktatási Marketing Konferencia, 2010. október 21. http://www.felsooktatasmarketing.pte.hu/menu/37 (elektronikusan közzétéve)
    • Budaházy György – Domboróczky Zoltán: A Kkv szektor szereplőinek nyújtott tanácsadói, fejlesztői tevékenység tapasztalatainak összegzése, Tanulás, tudás, gazdasági sikerek Tudományos konferencia kiadvány (elektronikus), Győr, 2010. április 14., ISBN 978-963-06-9109-3
    • Domboróczky Zoltán: A marketing is logisztikai problémaként indult…, Hadmérnök IV. Évfolyam 3. szám – 2009 szeptember, 159-167. pp. ISSN 1788-1919
  • az eddigi tudományos-szakmai életmű szempontjából legfontosabb 5 publikáció:
    • Zoltan Domboróczky: The Consumer Value – Interpretation by Marketing and Logistics, Prešovka Univerzita v Prešove, Ekonómia a proces poznávania, Knowledge and Management in Times of Crisis and Ensuing Development International Conference 22. October 2010., Prešov, ISBN 978-80-555-0257-1, 396-401. pp.
    • Zoltán Domboróczky: The new target area of international terrorism: The tourism, Management of durable rural development International Scientific Symposium, 20. May. 2010, Timisoara, Managament Agricol, Editura Agroprint Timisoara, ISSN 1453-1410, pp. 361-369.
    • Zoltán Domboróczky: Technical success – marketing failure, Is there a justification for the development of the small countries’ defence industry? Fakulta Ekonomiky a managementu University obrany 5.ročník doktoranské konference Nové přístupy k zabezpečení obrany, Brno, 31. March 2010.
    • Zoltán Domboróczky: The marketing and logistical aspects of the consumer value, Management Agricol, Lucrari Stiintifice Seria I, Vol. XI (2), ISSN 1453-1410, (International Scientific Symposium, May 14-15, 2009), Banat’s University, Timisoara, 2009. 109-114 pp.
    • Andrea Miklósné Zakar, György Budaházy, Zoltán Domboróczky: Institutional and Personal Constraints of Planning the Marketing of Hungarian Settlements In: Lucrari ştiinţifice, Seria I, Vol. X (2) – Management agricol (International Scientific Symposium, May 15-16. 2008, Banat’s University, Timisoara, 2008. 651-654. pp.

 

Tudományos/szakmai közéleti tevékenység, nemzetközi szakmai kapcsolatok, elismerések: -

 

Publikációs jegyzék:

  • Dr. Béla Jászay, PhD. – Zoltán Domboróczky: Water as a strategic resource and some of its defence economic aspects, Hadtudományi szemle, 2013/1. 115-126 pp. ISSN 2060-0437
  • Domboróczky Zoltán: Ellátási láncok és logisztikai szolgáltatások biztonsági aspektusai, Hadtudomány - Tanulmánykötet 2013.: Fejezetek a kritikus infrastruktúra védelemből, 226-238 pp. ISBN 978-963-08-6926-3
  • Zoltan Domboróczky: The Consumer Value – Interpretation by Marketing and Logistics, Prešovka Univerzita v Prešove, Ekonómia a proces poznávania, Knowledge and Management in Times of Crisis and Ensuing Development International Conference 22. october 2010., Prešov, ISBN 978-80-555-0257-1, 396-401. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Üzleti hírszerzés a felsőoktatásban, avagy hogyan alapozzuk meg másként a marketinget, III. Felsőoktatási Marketing Konferencia, 2010. október 21. http://www.felsooktatasmarketing.pte.hu/menu/37 (elektronikusan közzétéve)
  • Domboróczky Zoltán: A tudástranszfert gátló kultúra modellek és szervezeti típusok összevetése, Szellemi tőke, mint versenyelőny – Intelektuálny kapital ako konkurencná vyhoda Tudományos Konferencia kiadvány (elektronikus), 2010. június 19. Komarno, ISBN 978-963-216-270-6
  • Zoltán Domboróczky: The new target area of international terrorism: The tourism, Management of durable rural development International Scientific Symposium, 20. May. 2010, Timisoara, Managament Agricol, Editura Agroprint Timisoara, ISSN 1453-1410, pp. 361-369.
  • Budaházy György – Domboróczky Zoltán: A Kkv szektor szereplőinek nyújtott tanácsadói, fejlesztői tevékenység tapasztalatainak összegzése, Tanulás, tudás, gazdasági sikerek Tudományos konferencia kiadvány (elektronikus), Győr, 2010. április 14., ISBN 978-963-06-9109-3
  • Zoltán Domboróczky: Technical success – marketing failure, Is there a justification for the development of the small countries’ defence industry? Fakulta Ekonomiky a managementu University obrany 5.ročník doktoranské konference Nové přístupy k zabezpečení obrany, Brno, 31. March 2010.
  • Domboróczky Zoltán – Szabó Matild: A marketing, mint a stratégiai háló eleme a Tomori Pál Főiskola életében, In: Törőcsik Mária – Kuráth Gabriella (Szerk.): Egyetemi marketing, marketing a felsőoktatásban, PTE, Pécs, 2010., ISBN 978-963-642-352-0, 283-289. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Botok a személyvédelemben és az önvédelemben, Hadmérnök V. Évfolyam I. szám – 2010. március, 161-172. pp. ISSN 1788-1919
  • Domboróczky Zoltán: A marketing is logisztikai problémaként indult…, Hadmérnök IV. Évfolyam 3. szám – 2009 szeptember, 159-167. pp. ISSN 1788-1919
  • Zoltán Domboróczky: The marketing and logistical aspects of the consumer value, Management Agricol, Lucrari Stiintifice Seria I, Vol XI (2), ISSN 1453-1410, (International Scientific Symposium, May 14-15, 2009), Banat’s University, Temesvár, 2009. 109-114 pp.
  • Domboróczky Zoltán: Vevőszolgálat vs. vevőkiszolgálás, Tudományos mozaik, Tomori Pál Főiskolai Kiadó, Kalocsa, 2009. III. évfolyam, 6. kötet, 181-189. o.
  • Domboróczky Zoltán: Stakeholder-shareholder modell és a fenntartható fejlődés, Tudományos mozaik, Tomori Pál Főiskolai Kiadó, Kalocsa, 2008. II. évfolyam, 5. kötet, 125-131.o.
  • Andrea Miklósné Zakar, György Budaházy, Zoltán Domboróczky: Institutional and Personal Constraints of Planning the Marketing of Hungarian Settlements In: Lucrari ştiinţifice, Seria I, Vol X (2) – Management agricol (International Scientific Symposium, May 15-16. 2008, Banat’s University, Temesvár, 2008. 651-654. pp. ISSN 1453-1410
  • Domboróczky Zoltán: A “küzdelem háromszöge” a vállalati gyakorlatban, Supplay Chain Monitor, 2008. február, 58-63. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Benchmarking a harctereken, Supplay Chain Monitor, 2007. júlus-augusztus, 57-59. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Gerillastratégia hazai környezetben, Supplay Chain Monitor, 2007. június, 58-60. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Harcművészetben gyökerező stratégia Vietnámban, Supplay Chain Monitor, 2007. április, 68-69. pp.
  • Domboróczky Zoltán: A gerillastratégia logisztikai támogatása, Supplay Chain Monitor, 2007. március, 60-61. pp.
  • Domboróczky Zoltán: A gerillastratégia vetületei, Supplay Chain Monitor, 2007. február, 60-63. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Egy bölcs kinai tábornok nézetei a vállalati stratégiáról, Supplay Chain Monitor, 2006. október, 61-63. pp.
  • Domboróczky Zoltán: A kínai agyaghadsereg és a stratégiai menedzsment, Supplay Chain Monitor, 2006. szeptember, 65-68. pp.
  • Domboróczky Zoltán: Küzdelem háromszöge a vállalati gyakorlatban, III. KHEOPS Nemzetközi Konferencia, Mór, 2008. május 14., Konferencia CD
  • Domboróczky Zoltán: A településmarketing tervezésének intézményi és személyi korlátai, Környezetvédelem, regionális versenyképesség, fenntartható fejlődés nemzetközi konferencia, Pécs, 2005. május 19-21., PTE KTK Regionális Politika és gazdaságtan Doktori Iskola Évkönyv 2004-2005. III. kötet 224-232.o.
  • Domboróczky Zoltán: A marketing kommunikáció szerepe és eredményei egy induló felsőoktatási intézmény életében, II. Felsőoktatási Marketing Konferencia, Pécs, 2005. április 28-29. Konferenciakötet: 83-90.o.
  • Domboróczky Zoltán – Gajzágó Éva – Gajzágó Gergő – Pintér Attila: Dunaújváros városmarketing tervének bemutatása, Településmarketing Konferencia, Dunaújváros, 2005. február 10. Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala közgyűlési előterjesztés, www.dunaujvaros.hu, www.dunaujvaros.com, 50 fűzött, illetve elektronikus oldal
  • Domboróczky Zoltán: A politikai marketing történeti áttekintése, Tudomány Napja Konferencia, Tomori Pál Főiskola, Kalocsa, 2004. november 11. Tudományos Mozaik 2004. I. kötet 43-63.o.
  • Meszlényi Rózsa PhD. – Domboróczky Zoltán: A hazai felsőoktatás jövőképe: marketingoktatás helyett oktatásmarketing, Marketing Oktatók Konferenciája, Sopron, 2004. augusztus 26-27. CD-ROM, 11 oldal
  • Tunde Laufer – Prof. Ferenc Nadasdi, CVS – Dr. Rózsa Meszlényi, PhD., AVS – Zoltán Domboróczky: Experience Gained Through Teaching Value Analysis at the Collage of Dunaújváros (Hungary) – preparation of student case studies, SAVE International 44 th Annual Conference, Montreal, Canada, July 14-15, 2004. CD-ROM, 9 pages
  • Zoltán Domboróczky – dr. Béláné Gyulaffy – Dr. Rózsa Meszlényi, PhD., AVS – Prof. Ferenc Nádasdy, CVS: The management of the small and medium- sized undertakings’ strategic challenges by value analaysis, The 36 th SJVE International VE Conference, Proceedings Volume 2: Award Reports/International Reports/Japanese Case Reports/Other Events, Society of Japanese Value Engineering, Tokyo, 2003. 163-170.p.
  • Bucsi László – Domboróczky Zoltán – Gönczi Gabriella – Dr. Meszlényi Rózsa: Menedzsment, Jegyzet, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 33 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Bucsi László – Domboróczky Zoltán – Gönczi Gabriella – Dr. Meszlényi Rózsa: Menedzsment, Távoktatási tankönyv, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 41 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán – Dr. Kántor Károlyné – Dr. Meszlényi Rózsa: Marketing, Jegyzet, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 50 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán – Dr. Kántor Károlyné – Dr. Meszlényi Rózsa: Marketing, Távoktatási tankönyv, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 44 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán – Márki Sándor: EU ismeretek, Jegyzet, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 24 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán – Márki Sándor: EU ismeretek, Távoktatási tankönyv, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 32 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán – Gyulaffy Béláné dr. – Márki Sándor- Dr. Meszlényi Rózsa: Export-import ügyleti ismeretek, Jegyzet, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 56 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán – Gyulaffy Béláné dr. – Márki Sándor- Dr. Meszlényi Rózsa: Export-import ügyleti ismeretek, Távoktatási tankönyv, Dunaújvárosi Főiskola Közgazdasági Intézet, Dunaújváros, 2002., 52 fűzött oldal http://www.vallalkozni.hu/ujpr/downloads
  • Domboróczky Zoltán: A stratégiai gondolkodás történelmi előzménye és sokszínű értelmezése korunk vállalati gyakorlatában I., Dunaújvárosi Főiskola Közleményei XXIII / 2001, Dunaújvárosi Főiskola, Dunaújváros, 2001. 57-65.pp.
  • Domboróczky Zoltán: A polgári-katonai kapcsolatok jövője Magyarországon, Parlamenti NATO-füzetek 2., Magyar Országgyűlés Külügyi Hivatala, Budapest, 2000. 119-154. pp. ISBN 963 00 2698 8